11 Aralık 2011 Pazar

Yoldaşlarım xanax,pasifflora,laroxsyl,benexol'e

Kimi gece çok ağlıyorum bir çok sebebe birçok yenilgiye, başarısızlığa ,çaresizliğe,omuzlarımda ki baskıya,yalnız kalmaya,yapamadıklarıma ağlıyorum..
Ertesi aksam16'da uyandığımda hepsini unutuyorum sanıyorum..Olmuyor.
Kimse yardım etmiyor..
Herkes koşuyor gibi gözüküp aslında yürüyor..Kendimi ifade edememekten korktuğum için eskisi kadar savunmuyorum doğrularımı..Kelimelerin anlamlarını unutmaya başladığımı hatta kendilerini bile unutmaya başladığımı fark ediyorum.Konuşamamak ekleniyor bütün bu sebeplere..
Herkesin bir şeyler başardığını görünce daha çok ağlıyorum..
Eskisi gibi olmayan sağlığıma,eksik öz güvenim ve insanlara güvenime mesela amaçsızca yaşadığımı düşünüyorum...Korkuyorum herşey den artık..
Düşünüyorum da ben hiç istediğim birşeyi yapamıyorum.
istediğim işte çalışamıyorum,resim yapamıyorum eskisi gibi...
eskisi gibi gülemiyorum..Karnım ağrıyana kadar güldüğüm zamanları hatırlayıp ne değişti diye soruyorum kendime..
Eskisi kadar yaratıcı olamıyorum..Dedim ya doğru dürüst düşünemiyorum.Hep olduğum yerde sayıyorum.
Herşeyi unutmakta üstüme yok.Sağdan sola dönerken bile o iki saniyede neden sola döndüğümü unutorum.İsimleri,telefonları,unutuyorum sırf bu unutmama yuzunden eksık olan B12 vitamin ilacımı unutuyorum.Unutmamak için saati kuruyorum ama alarmı kpattıktan sora yıne unutuyorum..
Etrafımda ki insanların bir şeyler başardığını başarısız olduklarında bu başarısızlıkla hemen savaşabilip yenilendiklerini görünce diyorum ki demek ki bu insanlar için hayat devam ediyor..
Ben istiyorum ki eskisi gibi ''ulan çok güldük kesin başımıza bir şey gelecek'' deyip nefessiz kalana kadar gülmek istiyorum..
Ben istiyorum ki birileri bana yardım etsin,destek olsun,hayat versin,yasama tutunmak için bir sebep söylesin,mutlu olmak için bir şey göstersin,bana bir umut versin...Bu ağlamalardan çekip çıkartacak öz güveni bana sağlasın..Kendi başıma yapamıyorum..
Birisi sessiz çığlıklarımı duysun istiyorum..
Mutlu olmak ve eskisi gibi insanları mutlu etmek istiyorum...
Herkesin gerisinden gelmek istemiyorum artık..
ama yok o bahsettiğim birileri...
4senedir yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder